Mistä löytäisin seuraavan standardin "ISO 6053:1979" ja siinä olevat yksityiskohdat ?Em. standardi liittyy kameran lankalaukaisimeen ja sen yksityiskohtiin.

Kysytty

Mistä löytäisin seuraavan standardin
"ISO 6053:1979" ja siinä olevat yksityiskohdat ?Em. standardi liittyy kameran lankalaukaisimeen
ja sen yksityiskohtiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Standardisoimisliiton kirjasto toimii alan julkisena erikoiskirjastona, joten etsimääsi standardia kannattaa kysyä sieltä. Osoite: Maistraatinportti 2
00240 HELSINKI, avoinna ma-pe klo 8 - 16.
Suomen standardisoimisliitto SFS myy standardeja. Kysymäsi standardi, ISO 6053:1979, löytyy heidän luettelostaan (hinta 27,84 euroa). Luettelo myytävistä standardeista sekä paljon tietoa standardeista ja standardisoinnista löytyy SFS:n sivuilta. http://www.sfs.fi/