Mistä löytäisin nuotit ja sanat joululauluun Tässä on tonttujen lystikäs mylly? (Tonttujen mylly) Ilmeisesti löytyisi kokoelmasta Annitannin joululaulut 2…

Kysytty

Hei, mistä löytäisin nuotit ja sanat joululauluun Tässä on tonttujen lystikäs mylly? (Tonttujen mylly)
Ilmeisesti löytyisi kokoelmasta Annitannin joululaulut 2.
Mistä löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anni Tannin joululaulut 2, joka sisältää laulun Tonttujen mylly,on haettavissa useasta Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteestä.

Voit tehdä varauksen Helmetin kautta

www.helmet.fi (pin-koodi välttämätön)

tai tiedustella sitä lähikirjastostasi tai muualta.

Kirjastojen yhteystiedot ja niteen saatavuustiedot löydät myös Helmetistä.

PS Huomaa oikeinkirjoitus: Anni Tanni, erikseen.