Mistä löytäisin näytelmän, joka kertoo kahdesta variksesta. Se etenee jotenkin näin, että kun joku lukee tätä tarinaa ja kun hän näyttä merkin, niin toinen…

Kysytty

Hei!
Mistä löytäisin näytelmän, joka kertoo kahdesta variksesta.
Se etenee jotenkin näin, että kun joku lukee tätä tarinaa ja kun hän näyttä merkin, niin toinen sanoo "kraak". Tuo "kraak" toistuu useammassa kohdassa tarinaa ja tämä on kuulemma hauska ohjelmanumero erilaisiin tilaisuuksiin.

Vastaus

Vastattu

En löytänyt tätä näytelmää eikä Kirjasammosta oikein löytynyt sopivia. Lastenkirjainstituutin tietokannasta haku varikset näytelmät ei tainnut sekään osua, sieltä löytyi Variksen pesä -niminen teos viime vuosisadan alusta. Tuntisiko joku lukijoistamme?