Mistä löytäisin kuultavaksi Martti Seppälän tekemän kappaleen "Juorulaulu"? Muistaakseni em. laulu on voittanut jonkun sävellys/sanoituskilpailun. Minkä…

Kysytty

Mistä löytäisin kuultavaksi Martti Seppälän tekemän kappaleen "Juorulaulu"? Muistaakseni em. laulu on voittanut jonkun sävellys/sanoituskilpailun. Minkä kilpailun ja milloin se oli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fono,fi-sivustolta löytyi:

JUORULAULU on voittanut LAULELMA 1982-kilpailun 1.sijan.
Esittäjät: Kiiski, Kaija (NA SU) Hiltunen, Risto (yhtye)
Tekijät: Seppälä, Martti (säv., san.), Keinänen, Hannu (sov.)
kesto: 2 min 19 s

Single:
Seppälä, Martti : Juorolaulu; Jäsenetumatka (SG)
Polartone Oy, 1983