Mistä löytäisin kirjan jonka nimi on Austraalian safari. Sen on kirjoittanut Pankola, ja ehkä myös Salo. Etunimiä en tiedä.

Kysytty

Mistä löytäisin kirjan jonka nimi on Austraalian safari. Sen on kirjoittanut Pankola, ja ehkä myös Salo. Etunimiä en tiedä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rauno Pankolan Australian safari lienee etsimäsi teos. Espoon kirjastoista sen pitäisi löytyä ainakin Tapiolan ja Laajalahden varastoista. Niiden lisäksi Helsingin ja Vantaan pääkirjastojen varastoista ja Vantaan Koivukylästä..