Mistä löytäisin jostakin Minna Canthin teoksesta tehdyn elokuvan vuorokaudeksi lainaan?

Kysytty

Mistä löytäisin jostakin Minna Canthin teoksesta tehdyn elokuvan vuorokaudeksi lainaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastossa ei ole Minna Canthin teoksiin perustuvia elokuvia, mutta niitä voi kaukolainata kauttamme. Elokuvia löytyi muista kirjastoista kaksi kappaletta eli näytelmiin Murtovarkaus ja Anna-Liisa perustuvat vhs- elokuvat.