Mistä löytää kaavat lasten kylpytakkiin vetoketjulla?

Kysytty

Mistä löytää kaavat lasten kylpytakkiin vetoketjulla?

Vastaus

Vastattu

Tässä joutuu hieman selailemaan kirjoja ja lehtiä, koska kirjaston tietokannassa ei ole tarkkoja kuvauksia ompelumalleista. Tein tarkennetun haun sanoilla ompelu ja lapset. Rajasin vielä kirjaan ja aikuisten tietokirjaan. Löysin 40 mahdollista osumaa. Linkki Vaski-kirjastojen hakuun

Kannattaa käydä myös selailemassa lähikirjastossa hyllyä 65.424.

Myös Ottobre Design TALVI 6/2022, KIDS, lehdestä löytyy vetoketjullinen lasen kylpytakki.

Myös maksullisia kaavoja on tarjolla esim. Ompelukaavat.fi sivustolla Linkki sivulle