Mistä löydän seuraavan laulun/lorun: "Mitä löydät luontoäidin sylistä? Mitä löydät, kun olet tarkkana? Kimalaiset, muurahaiset, kovakuoriaiset. Kastemadot,…

Kysytty

Hei! Mistä löydän seuraavan laulun/lorun: "Mitä löydät luontoäidin sylistä? Mitä löydät, kun olet tarkkana? Kimalaiset, muurahaiset, kovakuoriaiset. Kastemadot, hämähäkit, toukat kaikenlaiset!"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
laulu on nimeltään Luontolöytöjä, ja se on äänitteellä Eskariin!. Levyllä esiintyvät Soiva Siili ja Teuvo Pakkalan koulun lauluryhmä ja se liittyy saman nimiseen esiopetuksen oppikirjaan.
Levyn tiedot:
ESKARIIN! [Äänite] / sovitukset ja tuotanto: Ismo Koskela, Soiva Siili ; kuoronjohto ja kuorosovitukset: Sanna Paitsola

TEKIJÄT Koskela, Ismo (sov.)
Paitsola, Sanna (sov.)
Itkonen, Aleksi (esitt.)
Soiva Siili (esitt.)
Musarit (esitt.)
Teuvo Pakkalan koulun lauluryhmä