Mistä löydän nuotit lauluihin "Kultainen nuoruus", "Perhoselle" ja "Tää päivä, hääpäivä"?

Kysytty

Mistä löydän nuotit lauluihin "Kultainen nuoruus", "Perhoselle" ja "Tää päivä, hääpäivä"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kultainen nuoruus (säv. Kullervo Linna, san. Kullervo) löytyy kokoelmasta Suuri toivelaulukirja 1 (uusin painos F-Musiikki 2004). Perhoselle (säv. & san. Vesa Alare) on nuottikokoelmassa Vanhaa tanssimusiikkia (Fazer 1981). Tää päivä - hääpäivä (säv. & san. Seppo Jokinen) on Souvareiden nuottikirjassa Suosituimmat nuotteina 2 (Tatsia Musiikki 1996). Rauman kaupunginkirjastossa on lainattavana Suuri toivelaulukirja 1.