Mistä löydän Maggie Bellin Suicide Sal (1975) -kiekon kolmannen kappaleen "I Was In Chains" tarkat sanat ja mieluiten englanniksi. Kappaleen on säveltänyt ja…

Kysytty

Mistä löydän Maggie Bellin Suicide Sal (1975) -kiekon kolmannen kappaleen "I Was In Chains" tarkat sanat ja mieluiten englanniksi.

Kappaleen on säveltänyt ja ehkä sanoittanutkin Sutherland Brothers -yhtyeen Iain Sutherland vaikka jotkut lähteet mainitsevatkin säveltäjäksi Gavin Sutherlandin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Emme valitettavasti ole onnistuneet löytämään sanoja tuohon hakemaanne kappaleeseen. Kävimme läpi kaikki kotimaiset kirjastot ja joitain ulkomaisia, mutta tuloksetta. Haimme sekä Maggie Bellin että Sutherland Brothersin levyjä ja nuotteja. Netistä löytyi tosiaankin vain tuo Paul Youngin versio.
Kysyimme sähköpostitse myös eräistä muista kirjastoista, olisiko vanhoissa vinyyleissä ollut mukana sanoja, mutta ei ollut.
Ei tässä nyt keksi muuta keinoa kuin vain yrittää kuunnella ja kirjoittaa levyltä.

Aurinkoisin syysterveisin