Mistä löydän Lasse Mårtensonin Myrskyluodon Maijan nuotit uruille?

Kysytty

Hei
Mistä löydän Lasse Mårtensonin Myrskyluodon Maijan nuotit uruille?

Vastaus

Vastattu

Varsinaista urkusovitusta sävellyksestä en löytänyt. Sen sijaan useissakin teoksissa siitä on julkaistu pianosovituksia. Alajärven kokoelmista löytyvät esimerkiksi Lauluja mereltä ja muualta (Otava, 2016) ja Suuri toivelaulukirja. Toivotuimmat (F-kustannus, 2016).

Verkosta on vapaasti saatavilla esimerkiksi tällainen sovitus.