Mistä löydän kirjoja aiheesta "Goodwill"? Entä mistä saan käsiini Finanssivalvonnan uusimman raportin?

Kysytty

Mistä löydän kirjoja aiheesta "Goodwill"? Entä mistä saan käsiini Finanssivalvonnan uusimman raportin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olit valinnut kysymykseesi vastaajakirjastoksi Helsingin. Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen tietokannasta HelMetistä ei valitettavasti kuitenkaan löydy teoksia asiasanalla goodwill, ja aihepiiri onkin pikemmin tieteellisten kirjastojen alaa. Sinun kannattaisi kysyä asiaa oman oppilaitoksesi kirjastosta. Yliopistokirjastojen yhteistietokannasta Lindasta kyllä löytyy muutamia kirjoja, joiden asiasanoituksessa goodwill on mukana:
http://linda.linneanet.fi/F/YB37KYE5UE6QEHU473AAPFHIFDJ1U76UN3IR56UFPYE…

Aleksi-artikkelitietokannasta löytyvät seuraavat viitteet:
Jäppinen, Jouni At least five vays to run a guest studio : goodwill alone is not enought
teoksessa: Arsis 22(2005): 3, 20 2005
Hirmuinen hinku maailman huipulle : selvitys Suomen 500 suurimmasta yrityksestä
julkaisussa: Talouselämä 65(2002): 20, 22-117 2002
Puhakka, Pekka Markkinatuomioistuimen kieltopäätös : Metro-lehden rinnastaminen perinteisiin maksullisiin sanomalehtiin sopimatonta
julkaisussa: Suomen lehdistö 71(2001): 1, 12-13 2001
McDuff, David Rendering strangeness
julkaisussa: Books from Finland 25(1991): 3, 177-179 1991
Schmidt, Michael Too much goodwill
julkaisussa: Books from Finland 25(1991): 2, 127-128 1991
Tiili, Virpi Goodwillin suojasta markkinoinnissa
julkaisussa: Lakimies 86(1988): 6, 655-663 1988
Mäkisara, Greta-Lisa Oppi- ja käsikirja reumapotilaiden hoidosta ja kuntoutuksesta
julkaisussa: Suomen lääkärilehti 39(1984): 7, 555 1984

Arto-tietokanta puolestaan löytää tällaiset viitteet:
https://arto.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?Search_Arg=goodwill&SL=…

Mitähän tarkoitat Finanssivalvonnan raportilla? Finanssivalvonnan julkaisut löytvät täältä: http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Tiedotteet/Pages/Default.aspx
mutta onko mikään näistä sitä, mitä tarkoitat? Suosittelen, että otat yhteyttä suoraan Finanssivalvontaan, tässä yhteystiedot:
http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Fiva/Yhteystiedot/Pages/Default.aspx