Mistä löydän kirja-arvosteluja esim. Reino Lehväslaihon kirjasta: Tie Helvettiin??

Kysytty

Mistä löydän kirja-arvosteluja esim. Reino Lehväslaihon kirjasta:
Tie Helvettiin??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja-arvosteluja etsiessä kannattaa hyödyntää Aleksi-viitetietokantaa. Sinne on luetteloitu Suomessa ilmestyneiden lehtiartikkeleiden viitetietoja. Sekä CD-rom että WWW-muotoinen Aleksi löytyy useimmista kirjastoista.
Kirjastopalvelu on helpottanut arvostelujen etsimistä kokoamalla niitä Kirjallisuusarvosteluja -lehteen joka ilmestyy 12 kertaa vuodessa. Kaunokirjallisuuden arvostelut ovat B-osassa, tietokirjallisuuden A-osassa.
Esimerkiksi kysymäsi kirjan, Lehväslaiho Tie Helvettiin, arvosteluja on kyseisen lehden vuoden 1996 numeroissa B 10 ja B 12. Kirjallisuusarvosteluja -lehti tulee ainakin suurimpiin kirjastoihin.

1 ääntä

Kommentit

tämä tie helvettiin on yksi parhaita kirjoja mitä olen lukenut ja kyllä rytinää riitää ihan alusta saakka, lehväslaihon sissit liikkuvat vuokkiniemen ja kontokin jälisellä korpialuella nyt kyllä toimintaa riittää . kenttävartioissa käydään kovaa ja veristä sotaa. täydet pisteet

pekka