Mistä löydän Juha Mannerkorven runon Että he kaikki yhtä olisivat?

Kysytty

Mistä löydän Juha Mannerkorven runon Että he kaikki yhtä olisivat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juha Mannerkorven runo "Että he kaikki yhtä olisivat" on kokoelmasta Kylväjä lähti kylvämään (1954). Runo on luettavissa myös mm. antologiasta Tämän runon haluaisin kuulla 3 (toim. Satu Koskimies ja Juha Virkkunen, Tammi) ja Juha Mannerkorven kootuista runoista Runot 1945-1954 (Otava, 1980).

Teosten saatavuuden pääkaupunkiseudun yleisissä kirjastoissa voit tarkistaa Helmet-haulla.

https://www.helmet.fi/fi-FI