Mistä löydän Johanna Kurkelan kappaleelle "prinsessalle" nuotit pianoon?

Kysytty

Mistä löydän Johanna Kurkelan kappaleelle "prinsessalle" nuotit pianoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä Tuomas Kantelisen Paula Vesalan ja Mariskan tekstiin säveltämää laulua ei valitettavasti ole ainakaan toistaiseksi julkaistu nuottina. Ainoa keino saada nuotit taitaa olla yrittää ottaa yhteyttä itse säveltäjään. Kanteliseen saa yhteyden sähköpostitse osoitteella tkoffice@kantelinen.net (http://www.kantelinen.net/contact.html).

Heikki Poroila