Mistä löydän isoäitini syntymä kaupungin tai kunnan, hän on syntynyt 18.06.1905.

Kysytty

Mistä löydän isoäitini syntymä kaupungin tai kunnan, hän on syntynyt 18.06.1905.

Vastaus

Vastattu

Vain syntymäpäivällä haku voi olla todella haastavaa. Onko hän varmasti syntynyt Suomessa? vai kenties Venäjän alueella?

Kaikkien suomen kirkonkirjojen selailu vie aikaa. Kansallisarkisto Arkistojen portti palvelusta voisi alkaa. Linkki sivulle

1 ääntä

Kommentit

Minä aloitin kysymällä henkilön kuolinpaikkakunnan kirkkoherranvirastosta. Annoin ne tiedot joita minulla oli.