Mistä löydän iPhonelle sovelluksen, joka nauhoittaa äänen stereona? Kova tarve.

Kysytty

Mistä löydän iPhonelle sovelluksen, joka nauhoittaa äänen stereona? Kova tarve.

Vastaus

Vastattu

Stereoäänen nauhoittamiseen tarvitset iPhonen ohjeiden mukaan ulkoisen stereomikrofonin.

Ote iPhonen ohjeista: "Sisäisellä mikrofonilla tehdyt äänitteet ovat monoäänisiä, mutta voit äänittää stereona ulkoisella stereomikrofonilla, joka toimii iPhonen kanssa."

https://support.apple.com/fi-fi/guide/iphone/iph4d2a39a3b/ios