Mistä löydän Ilmajoki-lehden vanhat numerot? Ja missä voin niitä lukea ja missä muodossa? Voinko hakea ne esiin kirjaston kokoelmahaun kautta? Tällä hetkellä…

Kysytty

Mistä löydän Ilmajoki-lehden vanhat numerot? Ja missä voin niitä lukea ja missä muodossa?
Voinko hakea ne esiin kirjaston kokoelmahaun kautta?
Tällä hetkellä kiinnostavat vuodet 1997 ja 1948, mutta myös 1950-luku voi tulla kyseeseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmajoki-lehden vanhempia numeroita löytyy Seinäjoen kaupunginkirjastosta mikrofilmattuna aikaväliltä 17.12.1929-30.12.2015 ja lisäksi paperilehtiä etävarastosta v. 1983-2006. Miktofilmattuja lehtiä voi lukea erityisillä lukulaitteilla pääkirjastossa, Nurmon kirjastossa ja Peräseinäjoen kirjastossa. Tarkempia tietoja löytyy kirjaston kotisivulta.    /kirjasto.seinajoki.fi/kokoelmat/mikrofilmattu-aineisto/