Mistä löydän etsimäni kirjan kuvauksen, esim. Laila Hietamiehen teoksen Kallis kotimaa?

Kysytty

Mistä löydän etsimäni kirjan kuvauksen, esim. Laila Hietamiehen teoksen Kallis kotimaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laila Hietamiehen Kallis kotimaa -romaanin lyhyen kuvauksen voi lukea esimerkiksi Suomalaisen kirjakaupaun verkkosivuilta osoittesta http://www.suomalainen.com/sk ja kirjoittamalla hakuruutuun Laila Hietamies. Tällöin saa näkyviin hänen teosluettelonsa, josta myös kyseinen kirja löytyy.

Yleisesti kirjailijoita - ja teoksia voi hakea monista internet-lähteistä. Linkkikirjastoon ja Makupaloihin, jotka ovat yleishakemistoja, on koottu myös kirjallisuusaiheisia sivustoja. Linkit näihin hakemistoihin löytyvät muun muassa Helsingin kaupunginkirjaston etusivulta http://www.lib.hel.fi kohdasta Tiedonhaku. Samalta sivulta kohdasta Kirjaston erikoissivustot löytyy myös linkki Helsingin kaupunginkirjaston laatimaan Sanojen aikaan, joka esittelee suomalaisia nykykirjailijoita. Tietoa kirjailijoista ja teoksista voi hakea myös muun muassa kustantajien internet-sivuilta.

0 ääntä

Kommentit