Mistä löydän digitaalisen version Suomalaisen Nuijan Nimen suomalaistuttamistoimikunnan julkaisusta Kokoelma suomalaisia nimiä?

Kysytty

Mistä löydän digitaalisen version Suomalaisen Nuijan Nimen suomalaistuttamistoimikunnan julkaisusta Kokoelma suomalaisia nimiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En valitettavasti löytänyt "Kokoelmasta suomalaisia nimiä" digitaalista versiota. Koska kyseisen julkaisun tekijänoikeudet ovat rauenneet, on sen digitaalisen jäljenteen tilaaminen kuitenkin mahdollista Kansalliskirjaston jäljennepalvelun kautta:

https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/palvelut/jaljennepalvelu

Jos jollain lukijalla on tietoa julkisesta jo olemassa olevasta julkaisun digitaalisesta versiosta, olemme kiitollisia asian tuomisesta ilmi.