Mistä löydän arvosteluja Matti Yrjänä Joensuun Harjunpää ja rakkauden lait

Kysytty

Mistä löydän arvosteluja Matti Yrjänä Joensuun Harjunpää ja rakkauden lait

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on ilmestynyt vuonna 1985, joten kirja-arvostelutkin ovat siltä ajalta. Arvosteluja on Aikamerkki-lehdessä (1985, nro 5, s. 36, Pertti Lumirae, Rakkaus ja kuolema) ja Nuori voima -lehdessä (1985, nro 4, s. 31-32, Markku Laitinen, Joensuu ja rakkauden virkamies).

Kirjasampo-sivuston kautta löytyy myös yksi aikalaisarvio:

http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au8e9bb2e8-526b-4c84-93e4-e6…