Mistä laulusta ovat seuraavat sanat: "Hei murheet nyt nurkkaan ja surut kaikki säkkiin, eihän meitä vielä ole teljetty häkkiin" Alkusanoja myös: Sulle sattua…

Kysytty

Mistä laulusta ovat seuraavat sanat:
"Hei murheet nyt nurkkaan ja surut kaikki säkkiin, eihän meitä vielä ole teljetty häkkiin"
Alkusanoja myös: Sulle sattua voi joskus ystäväin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Jorma Ikävalkon jenkka Pois surut puserosta (1952). Kappaletta ei valitettavasti ole kuultavissa cd-äänitteillä. Kannattaa etsiä kappaletta suoratoistopalveluista.

https://finna.fi/Search/Results?lookfor=%22pois+surut+puserosta%22+ik%C…

0 ääntä

Kommentit