Mistä kokoelmasta löytyy (Lauri Viidan?) runo Koirien torikokous?

Kysytty

Mistä kokoelmasta löytyy (Lauri Viidan?) runo Koirien torikokous?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan Lauri Viidan Kootuista runoista Koirien torikokousta ei löytynyt, joten luultavimmin kyse ei ole Viidan runosta. Valitettavasti runolle ei löytynyt muutakaan tekijää.