Mistä kirjoista voisin löytää tietoa nuorten (15-29 -vuotiaiden) sitouttamisesta johonkin heitä toimintaan? Tarvitsen myös tietoa käsitteistä osallisuus,…

Kysytty

Mistä kirjoista voisin löytää tietoa nuorten (15-29 -vuotiaiden) sitouttamisesta johonkin heitä toimintaan? Tarvitsen myös tietoa käsitteistä osallisuus, osallistaminen, yhdenvertaisuus ja syrjäytyminen; mistä löytäisin ajankohtaista tutkittua tietoa näistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Makupalat.fi:stä löydät verkossa julkaistua materiaalia aiheesta haulla osallisuus ja rajaamalla tuloksen asiasanalla nuoret.

Nuorisotietoa ja -tutkimuksta löytää Humakin kirjaston kokoelmista, joita voi tutkia Finna.fi:ssa. Haulla nuoret sitouttaminen löytyy tuloksiksi kaksi teosta

Älä keskeytä mua! : markkinointi sosiaalisessa mediassa. Korpi, Teemu 2010.

Osallistamisen oivalluskirja kaikille : arkisia esimerkkejä työelämästä. Otollinen, Pekka ; Mediapinta2016.

Samalla tavoin voit hakea nuoret osallisuus

nuoret syrjäytyminen ja nuoret yhdenvertaisuus.

Humakin kirjastosta voi varata ajan tiedonhaun ohjaukseen. Se kannattaa. Ohjausta voidaan antaa myös Teamsin välityksellä. Humakin kirjaston yhteinen sähköpostiosoite: kirjasto@humak.fi