Mistä kirjoista löytäisin tietoa anoreksiasta? kiitos vastauksesta jo etukäteen

Kysytty

mistä kirjoista löytäisin tietoa anoreksiasta? kiitos vastauksesta jo etukäteen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä valikoima anoreksiaan liittyvää suomenkielistä tietokirjallisuutta:

Suzanne Abraham, Syömishäiriöiden luonne ja hoito : uutta tietoa anoreksiasta ja bulimiasta
Julia Buckroyd, Anoreksia & bulimia
Peggy Claude-Pierre, Syömishäiriöiden salainen kieli : miten ymmärtää ja hoitaa anoreksiaa ja bulimiaa
Sakari Koivunen, Jääprinsessa : anorektikon paranemiskertomus isän kertomana
Marya Hornbacher, Elämä kateissa : kertomus anoreksiasta ja bulimiasta
Kun lapsella on syömishäiriö : opas anorexia nervosaa ja bulimia nervosaa sairastavan lapsen vanhemmille
Lotta Hällström, Painajainen puntarilla : syömishäiriöt ja niiden ehkäisy
Marianne Käcko, Tapa minut, äiti! : äidin kertomus tytöstä joka kieltäytyi syömästä
Sheila Macleod, Miksi nuori ei syö : anorexia nervosa
Olen juuri syönyt : läheiselläni on syömishäiriö
Eeva Riihonen, Syömishäiriöitä : kun portti aikuisuuteen ei aukea
Marika Savukoski, Vapaaksi anoreksian kahleista : narratiivinen tutkimus selviytymispoluista
Siskonmakkarat : miltä syömishäiriö tuntuu
Gisela van der Ster, Lupa syödä : opas syömishäiriöiden hoitoon
Syömishäiriöt : läheisen opas
Syömishäiriöt - mistä on kyse? : ensitieto-opas syömishäiriöön sairastuneiden lasten ja nuorten vanhemmille.
Walter Vandereycken, Anorexia nervosa : kliinisen hoidon opas