Mistä kirjastosta löytyisi työväenopiston kurssikirja: Total english intermediate; Clare A. & Wilson J. Kirja on oppikirjana Wednesday morning english…

Kysytty

Mistä kirjastosta löytyisi työväenopiston kurssikirja:
Total english intermediate; Clare A. & Wilson J. Kirja on
oppikirjana Wednesday morning english-kurssilla. Kaupungin
kirjastolla on total english pre-intermediate.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kirjastoihin on Total English intermediate -tasoa tulossa syksyn mittaan. Ennestään ei HelMet-kirjastoissa tosiaan ole Total English -kurssikirjasarjasta kuin Total English pre-intermediate. Maakuntakirjastoissakin on pre-intermediaten lisäksi vain elementary. Tieteellisten kirjastojenkaan tietokannoissa ei löydy intermediate-tasoa kyseisestä kurssista.

Tarkkaa ajankohtaa kurssin tulosta lainattavaksi Helsingin kirjastoihin on mahdotonta sanoa - ja vain kolmeen kirjastoon on tulossa, sitäpaitsi (Rikhardinkatu, Pasila, Töölö).