Mistä kirjasta löytyy Nalle Valtialan kirjoittama satu Kolmen lumihiutaleen seikkailut?

Kysytty

Mistä kirjasta löytyy Nalle Valtialan kirjoittama satu Kolmen lumihiutaleen seikkailut? Lasse Pöystin esittämänä satu löytyy Ylen arkistosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä satu löytyy ruotsiksi Nalle Valtialan satukokoelmasta Yin och Yang (1987) nimellä Tre snöflingors färd.