Mistä kirjasta? Älä itke Sofia. Minä etsin sinulle jonkun paikan vielä. jonkun, jossa saat olla hiljaa, ilman omaa ääntä. Se on fragmentaarinen nykyromaani…

Kysytty

Mistä kirjasta?
Älä itke Sofia. Minä etsin sinulle jonkun paikan vielä. jonkun, jossa saat olla hiljaa, ilman omaa ääntä.

Se on fragmentaarinen nykyromaani. Google ei löydä.

Vastaus

Vastattu

Mekään emme löytäneet sitaatin alkuperää. Tunnistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Salassa pidettävä / Julia Virkkunen , 2021 runoproosa

Olisin ehdottanut Julia Phillips: Katoava maa.

Hei,

sitaatti on kirjastani ”Salassa pidettävä” (Basam Books 2021).

Ystävällisin terveisin

Julia Virkkunen