Mistä Jojo artistin biisissä Too Little Too Late on kyse ?

Kysytty

Mistä
Jojo artistin biisissä
Too Little Too Late on kyse ?

Vastaus

Vastattu

Kappaleessa on kyse päättyneestä suhteesta. Kappaleen puhujaääni koettaa selventää entisen suhteen toiselle osapuolelle, että on liian myöhäistä yrittää korjata särkynyttä suhdetta. Mennyt rakastaja yrittää saada puhujan uskomaan, että hän on muuttunut ja että nyt kaikki olisi paremmin, mutta kappaleen puhuja ei usko enää tätä ja aikoo nyt siirtyä eteenpäin elämässä. Koko kappale oikeastaan toistaa tätä samaa sanomaa eri esimerkein mutta paras tiivistys löytyy seuraavasta säkeistöstä:

"I was young and in love
I gave you everything but that wasn't enough
And now you wanna communicate
(You know it's just too little too late)

Go find someone else
In lettin' you go, I'm lovin' myself" (JoJo - Too Little, Too Late)

Oma suora käännökseni:

Olin nuori ja rakastunut
Annoin kaikkeni, vaan se ei riittänyt
Ja nyt haluat jutella
(Tiedäthän, on jo liian myöhäistä)

Etsi joku toinen
Annan sinun mennä, valitsen minut