Mistä johtuvat kenoviivat nimien ympärillä Teamsissa?

Kysytty

Mistä johtuvat kenoviivat nimien ympärillä Teamsissa? Niitä voi olla enemmän ja vähemmän, toisissa taas ei ollenkaan.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on ilmeisesti yksinkertainen bugi. Seuraavasta osoitteesta löytyy yksi ehdotus, miten ongelmaa voi välttää (ks. viestiketjun viesti 4.5.): https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/teams-is-adding-q…

Lisää tietoa löytyy Googlesta hakulauseella "backslash names teams". Vaikuttaa siltä, että ongelma on ollut olemassa noin maaliskuusta asti ja pysyy, kunnes Microsoft korjaa sen.