Mistä ja kenen biisistä ovat sanat: Vaikken olekaan Jacques Chirac En myöskään Gaddafi, Mä silti sinut omistan ja sulle kuulun

Kysytty

Mistä ja kenen biisistä ovat sanat:
Vaikken olekaan Jacques Chirac
En myöskään Gaddafi,
Mä silti sinut omistan
ja sulle kuulun

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut tällaista laulua, eikä musiikkitietokannoistakaan ollut apua. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tietoja laulusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.