Mistä ídeoita mitä kirjaa lainata seuraavaksi? Onko kirjastolla omia listoja? Onko HS:llä tai joillain muilla alustoilla listoja? Toki saa antaa…

Kysytty

Mistä ídeoita mitä kirjaa lainata seuraavaksi?
Onko kirjastolla omia listoja? Onko HS:llä tai joillain muilla alustoilla listoja?

Toki saa antaa kirjaehdotuksia myös suoraan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet kirjastoilla ei ole vielä kovin monia vinkkilistoja. Tilanne saattaa muuttua, kun saamme uuden nettisivustomme täysin valmiiksi.

Tähän hätään meillä on tarjota Live-vinkkausta Kannelmäessä 8.3.2024 klo 14. Linkki Helmet tapahtumaan

Lisää tapoja löytää uutta luettavaa löytyy 23.3.2020 julkaistusta Helmet artikkelista. Se mainitsee mm. kirjastojen näyttelypöytien tutkimisen, henkilökunnalta kysymisen ja Kirjasampo sivuston.  Linkki helmet sivustolle Linkki KirjaSampoon

Muita mukavia vinkkaussivustoja ovat esim. Kirjoittajankoulun kirjavinkeistä, Kansalliskirjaston digitoidut aarteet ja Oulun kirjasaaritapahtuma 29.-31.1.2024