Mistä Helsingistä voin ostaa 0.1 mm tai 0.2 mm paksuisia eri värisiä kuitukärkikyniä? Suomalaisessa kirjakaupassa ja Akateemisessa on vain mustia. Etsin muun…

Kysytty

mistä Helsingistä voin ostaa 0.1 mm tai 0.2 mm paksuisia eri värisiä kuitukärkikyniä? Suomalaisessa kirjakaupassa ja Akateemisessa on vain mustia. Etsin muun värisiä, esim. sinisiä. Netistä toki voi tilata noita, mutta tarvitsisin kynän pikaisesti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Suomalaisen kirjakaupan useat myymälät ja Wulffinkulman Helsingin myymälä näyttävän myyvän erivärisiä kuitukärkikyniä. Paksuutta ei ilmoituksessa näkynyt.