Mistä Gösta Ågrenin teoksesta löydän runon Eurooppalaisista katedraaleista?

Kysytty

Hei!
Mistä Gösta Ågrenin teoksesta löydän runon Eurooppalaisista katedraaleista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Gösta Ågrenin runo Europas katedraler on kokoelmasta Den andre guden (1985). Runon on suomentanut Caj Westerberg ja se on suomenkieliseltä nimeltään Euroopan katedraalit. Runon voi lukea teoksesta Ågrenin runojen kokoelmasta Katve : valittu runous 1955-1985 (1991).

Teoksen saatavuuden pääkaupunkiseudun yleisissä kirjastoissa voit tarkistaa Helmet-haulla.

https://helmet.finna.fi/