Mistä Espoon kirjastosta voi lainata fyysisiä äänitteitä?

Kysytty

Mistä Espoon kirjastosta voi lainata fyysisiä äänitteitä?

Vastaus

Vastattu

Tapiolan kirjastossa löytyy musiikkikokoelma cd-levyinä. Kokoelmaan ei hankita enää  uusia levyjä.

Espoon Kotikirjastossa on pieni cd-kokoelma lähinnä Kotikirjaston asiakkaita varten.

Lasten musiikkia löytyy kaikista kirjastoista cd-levyinä.

Musiikki DVD-levyjä löytyy myös muista Espoon kirjastoista.

Musiikin seutuvaraston on vantaalla, Tikkurilan kirjastossa. Kokoelmaan kuuluu myös vinyylilevyjä ja kasetteja.

Musiikkia voi varata ilmaiseksi lähimpään kirjastoon. helmet.finna.fi tai voit pyytää kirjastolaisia auttamaan varausten teossa.