Mistä Ernest Hemingwayn teoksesta löytyy novelli Leikin loppu?

Kysytty

Mistä Ernest Hemingwayn teoksesta löytyy novelli Leikin loppu?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Leikin loppu -nimistä novellia en löytänyt (olisiko sekaannus Beckettin näytelmään Leikin loppu?).

Hemingwaylla on kyllä novelli "The end of something" (nimellä "Jonkin loppu" kokoelmassa Kilimandsaron lumet sekä nimellä "Erään jutun loppu" kokoelmassa Ensimmäiset 49 kertomusta). Voisko kyseessä olla tämä novelli?