Mistä Einari Vuorelan kirjoista löytyy runo Mummo ja aapinen?

Kysytty

Hei, mistä Einari Vuorelan kirjoista löytyy runo Mummo ja aapinen?

Vastaus

Vastattu

Runo Mummo ja aapinen on alun perin ilmestynyt kokoelmassa Tikan kannel (1958). Kirjan voi varata Keski-kirjastojen internet-sivujen kautta www.keskikirjastot.fi.

Runo sisältyy myös ainakin kokoelmiin Runot : valikoima kuudestatoista kokoelmasta sekä Runot : valikoima yhdeksästätoista kokoelmasta. Myös nämä kirjat ovat saatavilla Keskikirjastoissa.