Mistä Eeva Kilven kirjasta löytyy runo Tahtoisin kertoa?

Kysytty

Mistä Eeva Kilven kirjasta löytyy runo Tahtoisin kertoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selasimme läpi Eeva Kilven teokset Perhonen ylittää tien : kootut runot 1972-2000, Kuolinsiivous, Valkoinen muistikirja, Sininen muistikirja ja Punainen muistikirja. Valitettavasti kyseistä runoa ei löytynyt näistä. Kyseessä voi siis olla jokin hänen kokoelmiensa ulkopuolella julkaistu runo, jota voi olla hankala löytää.

Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista kyseisen runon? Tietoja runosta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.