Mistä Def Leppard yhtyeen Rocket biisi kertoo ?

Kysytty

Mistä
Def Leppard yhtyeen
Rocket biisi kertoo ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu alkoi kertosäkeistön melodiasta, joka muistutti laulaja Joe Elliottia Lou Reedin kappaleesta "Satellite of Love". Hän rakensi loput sanoituksen viittauksista tuon kappaleen sekä muiden 1960-luvun lopun ja 1970-luvun alun rocklaulujen sanoihin. Muuten kyseessä on vain glam rockin tyylinen rakkauslaulu.

Lähde:

https://faroutmagazine.co.uk/explaining-every-easter-egg-in-the-def-lep…