Mistä (arkistosta) löytäisin kätevimmin v. 1998 Aamulehden numeron 18.5.. katseltavakseni. Onko matkustettava Espoosta Tampereelle esim.Metsoon?. yt. Jouko

Kysytty

Hei, Mistä (arkistosta) löytäisin kätevimmin v. 1998 Aamulehden numeron 18.5.. katseltavakseni. Onko matkustettava Espoosta Tampereelle esim.Metsoon?.

Vastaus

Vastattu

Sinun ei tarvitse lähteä Metsoon asti. Aamulehti on Kansalliskirjastossa mikrofilmiltä luettavana. Aamulehti-mikrofilmit eivät ole kuitenkaan valmiina hyllyssä vaan lehti täytyy etukäteen tilata varastosta. Mikrofilmitilauksia varten on oma lomakkeensa https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/68439/lomake.htm . Voit tietysti laittaa myös sähköpostia kk-palvelu@helsinki.fi .