Mistä Aaro Hellaakosken runoteoksesta löytäisin runon Hengen manaus?

Kysytty

Mistä Aaro Hellaakosken runoteoksesta löytäisin runon Hengen manaus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aaro Hellaakosken runo Hengen manaus on julkaistu kokoelmassa "Huojuvat keulat" (1946). Runo löytyy myös kokoelmista "Runot" (WSOY, 1998, 7. painos) ja "Aaro Hellaakosken runoja" (WSOY, 1963). Kaikkia kokoelmia löytyy pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoista.