Mistä aapisesta löytyy O- kirjaimen kohdalta sivu missä on kuva Ollista ja teksti: Ollilla on laiva. Laivan nimi on Oiva. Ollilla on oiva laiva.

Kysytty

Mistä aapisesta löytyy O- kirjaimen kohdalta sivu
missä on kuva Ollista ja teksti:

Ollilla on laiva. Laivan nimi on Oiva.
Ollilla on oiva laiva.

Vastaus

Vastattu

Kysymäsi aapinen on nimeltään Lasten oma aapinen. Tekijät ovat Somerkivi, Tynell ja Airola.

O-kirjain sivun tekstit menevät näin :

Ollin laiva

Laivan nimi on Oiva.

Oiva on Ollin laiva.

Teksti menee näin kirjan 5. painoksessa, joka on ilmestynyt 1962.