Mistä Aale Tynnin kokoelmasta on perinteinen lastenruno Lapset nurmella?

Kysytty

Mistä Aale Tynnin kokoelmasta on perinteinen lastenruno Lapset nurmella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy ainakin allamainituista kirjoista, joissa on mm. runoja useilta kirjailijoilta:

- Lasten oma lukukirja / toimittaneet Urho Somerkivi, Hellin Tynell, Inkeri Airola

- Lasten oma aapinen / Urho Somerkivi, Hellin Tynell, Inkeri Airola

- Aarteiden kirja. 2 : Kerro äiti / toim. Kirsi Kunnas

- Rudolf Koivun runokirja / toimittaja: Sanna Jaatinen

- Musiikin maailmaan : Lauluja ja runoja / Kuvitus Kristiina Louhi ; Toim. Laura Voipio ; Nuottien toimitus ja kirjoitus: Olli Heikkilä