Missä voisi lukea vanhoja sanomalehtiä. Vuoden 2016 Helsingin Sanomia haen.

Kysytty

Missä voisi lukea vanhoja sanomalehtiä. Vuoden 2016 Helsingin Sanomia haen.

Vastaus

Vastattu

Koska olet osoittanut kysymyksesi Helsingille, arvelen, että lukisit lehtiä Helsingissä.

Helsingin Sanomien vanhat vuosikerrat ovat luettavissa Helsingin kaupunginkirjaston Pasilan toimipisteessä.

https://helmet.finna.fi/OrganisationInfo/Home#84924

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kansalliskirjasto (yliopiston kirjasto Senaatintorin kulmalla)?