Missä voisi kuunnella tai digitoida kelanauhoja? Onko jossain kirjastoissa pääkaupunkiseudulla tällaista mahdollisuutta? Mulla on pari kolme kapeaa isoisän…

Kysytty

Moi,

Missä voisi kuunnella tai digitoida kelanauhoja? Onko jossain kirjastoissa pääkaupunkiseudulla tällaista mahdollisuutta? Mulla on pari kolme kapeaa isoisän kelanauhaa jostain 60-luvulta.

Kiitos!

terv.
- Ville

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Musiikkiarkisto JAPAn Digitoimistossa myös kelanauhojen digitointi oli aikaisemmin mahdollista. Digitoimisto on nyt suljettu, mutta toimisto vastaa myös digiointia koskeviin kysymyksiin.

Yhteystiedot:
http://www.musiikkiarkisto.fi/yhteystiedot.php