Missä voi tehdä pieniä rintanappeja (halkaisija 3cm)? Aikoinaan olen näitä tehnyt Kirjasto 10:ssä Helsingissä ennen Oodia. Nyt Oodissa on rintanappikone vain…

Kysytty

Missä voi tehdä pieniä rintanappeja (halkaisija 3cm)? Aikoinaan olen näitä tehnyt Kirjasto 10:ssä Helsingissä ennen Oodia. Nyt Oodissa on rintanappikone vain isoille rintanapeille. Olisiko jossain kirjastossa tai muualla Helsingissä paikka jossa on pieni rintanappikone käytettävänä?
Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Helmet-alueen kirjastoissa ei näytä tällä hetkellä olevan muita kuin Oodin rintanappikone. Helsingissä näyttää toimivan joitain yksityisiä palveluita, jotka tarjoavat rintanappikoneen vuokrausta; voit etsiä näitä palveluita esimerkiksi Googlesta hakusanoilla "rintanappikone helsinki".