Missä voi kansittaa opinnäytetyön? Oppilaitoksella ei ole enää mitään erityisiä kansitusohjeita, joten niitä ei tarvitse huomioida. Haluan vain työni koviin ja…

Kysytty

Hei, missä voi kansittaa opinnäytetyön? Oppilaitoksella ei ole enää mitään erityisiä kansitusohjeita, joten niitä ei tarvitse huomioida. Haluan vain työni koviin ja hienoihin kansiin, valinnaisilla kansiteksteillä ja hyvällä arkistokelpoisella paperilla.

Vastaus

Vastattu

Kirjansitomo V&K Jokinen  |  Tarkk'ampujankatu 9 A 3  |  00120 Helsinki

Tällä kirjansitomolla on 90 vuoden kokemus opinnäytetyön kansittamisesta. Liike sijaitsee Tarkkámpujankadulla, mutta he palvelevat myös postitse.

Puh 09 635143, 09 635142  | info@kirjansitomovkjokinen.fi