Missa tulosta on? Tikkurila kirjasto ei tulosta, koska coronavirus. Nyt ei tieda mitta tapatui, jos kaikki kirjasto ei tulostaa?

Kysytty

Missa tulosta on? Tikkurila kirjasto ei tulosta, koska coronavirus. Nyt ei tieda mitta tapatui, jos kaikki kirjasto ei tulostaa?

Vastaus

Vastattu

Vantaan Tikkurilan kirjaston sivuilla kerrotaan, että "tulostus ei ole toistaiseksi käytössä havaitun tietosuojariskin vuoksi." Myöskään Vantaan Myyrmäen kirjastossa ei ole mahdollista tällä hetkellä tulostaa. Muissa Helmet-kirjastoissa tulostus toimii normaalisti.

Juuri tänään (30.9.) klo 18 alkaen päivitetään kirjastojärjestelmän palvelimia. Tämä voi vaikuttaa mm. itsepalvelutulostamiseen:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastojar…