Missä teoksessa on julkaistu Jukka Itkosen runo Ihmisen elo?

Kysytty

Missä teoksessa on julkaistu Jukka Itkosen runo Ihmisen elo?

Vehreä mänty, ei mikään kelo.
Sellaista on tämä ihmisen elo.

Etsiä, löytää ja jälleen etsiä.
Puita on paljon. Olemme metsiä.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseinen runo löytyy Lukukeskuksen julkaisemasta pienten lasten runokirjasta Lorulahja (lukukeskus, 2019).

Lukukeskuksen julkaisema runokokoelma lahjoitettiin neuvoloiden kautta kaikille vuosina 2019-2021 syntyneille lapsille osana Lukulahja lapselle -kirjakassia. Kirjaa ei ole saatavissa kirjastoista tai kirjakaupoista. Varmaan antikvariaateista tai kirppareilta voi löytyä.