Missä teoksessa Albert Engström muistelee vuonna 1905 Kiialassa pidettyjä rapujuhlia, joissa oli mukana myös Albert Edelfelt?

Kysytty

Missä teoksessa Albert Engström muistelee vuonna 1905 Kiialassa pidettyjä rapujuhlia, joissa oli mukana myös Albert Edelfelt?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Albert Engströmin kirjoittamasta Zorn-teoksesta löytyy kappale, jossa kerrotaan Engströmin ja Zornin purjehduksesta Suomeen 1905. Tekstissä mainitaan lyhyesti rapujuhlista Albert Edelfeltin luona.

Teoksen tiedot:

Engström, Albert: Zorn

ISBN 951-9429-75-1

Kustantaja Alea-kirja 1992